My Choice

Gårdagen bestod mest av fix och trix, Men så klart lite träning:)
Vaknade runt 9 gick satte mig i soffan, Helt förstörd. Jag hatar att gå upp.
Efter många om och men bestämde jag mig.. Nä nu tar du dig i kragen, sitt inte där och bli fett:P

Så slängde i mig lite EAA(PurplE WrAAth) vilket förövrigt är e jäkligt bra kostillskott, man känner att liksom nästa direkt hur det sprids i kroppen( L-Arginin). dessutom smakar det mumma:).

Efter som jag egentligen skulle ha villa fick det bli lite övrigt

Träningen bestod av:
25 minuter cardio, på 120 puls.
Nästa på schemat TRX suspension trainer Cirka 25-30 .
Efter passet MER EAA(PurplE WAAth)

Hem i väg till ett fantastiskt kul läkarbesök(en annan historia)
Bröt fastan runt Ca 14:00 (mmm mat, gött!). Men dagen var inte slut för det!

Jag håller på att samarbeta med ett lag i superligan TTIBK (högsta i innebandy) 
Så kvällen bestod av att klämma, känna vrida, stercha ge dom tränings tips och träning..
Full dag. Visst. Men det är min, och det är det här jag älskar.... My Choice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0